diumenge, 24 de setembre del 2017

Salutacions des de Malta!

Bona nit a tots i totes! Ahir ja vaig arribar a aquesta illa tan bonica i mediterrània, però a banda de situar-me i conéixer-me la zona, no vaig fer molt més.
Hui, en canvi, he agafat un bus "sightseeing" que m'ha fet una bona volta per tota la zona nord i est de l'illa. He mogut de Sliema, on m'allotge, i la primera parada ha sigut a La Valletta, la capital, d'on desafortunadament no tinc cap foto perquè plovia a bots i barrals. Després, he fet una parada a Marsaxlokk, on els diumenge munten un mercat famós. Però degut a la bona aigua que queia, només he pogut veure unes quantes parades de peix fresc acabat de pescar. Hi havia unes bones peces! Allí he fet una parada per a dinar i, per sort, després ha eixit el sol. Vos deixe una foto del port d'aquest poble, que m'ha agradat molt per tant de color que té!




Després he seguit cap a Hagar Qim, un de tants llocs que hi ha a Malta amb restes megalítiques. M'ha enamorat!Llàstima que no tinguera massa temps per passejar-me com toca...



A la tornada, he passat per la zona de St Julians, que es veu que és la zona amb més marxa de tota l'illa. Tot i això, és tan bonica que espere tindre algun dia una estoneta per anar allí a la platgeta.

A les sis de la vesprada, ha tingut el primer encontre amb els participants del curs que he vingut a fer. En total som 20 alumnes i dos professors. Hi ha 11 professors de Romania, que m'han dit que viuen a 20km del castell de Dràcula (ui, quina por! Seran vampirs?), 3 de Lituània, 2 de Bulgària, 3 de Finlandia, que encara no havien arribat, i jo. Els mestres són un maltés i una holandesa. 
Evidentment, l'idioma de comunicació és l'anglés, i resulta ben curiós com, tot i ser el mateix idioma, la quantitat d'accents diferents que se li pot donar segons el país d'on siga el qui el parle.
Després de les presentacions del professorat, del curs i de l'agenda, hem fet una xicoteta festa de benvinguda on cadascú ha aportat un menjar i una beguda típica del seu país. 
Vos deixe una foto de la bona pinta que feia la taula. Trobeu quin menjar he dut jo?


Teresa


5 comentaris: