dimecres, 27 de setembre del 2017

Treasure Hunting

Hui, més que assistir a un curset, jo diria que hem jugat tot el dia. En realitat, hem utilitzat un joc per conéixer dues ciutats, Mdina, l'antiga capital, i La Valetta, l'actual capital del país. Aquest joc és fàcilment transferible als nostres alumnes i desenvolupa habilitats com l'orientació, la interpretació de mapes, reconeixement d'elements arquitectònics i formes geomètriques, i també fomenta el treball en equip, la socialització i la cooperació.
Nosaltres ens hem dividit en equips de nacionalitats mixtes i hem fet un joc primer a Mdina i després a La Valetta. He pogut descobrir dues ciutats precioses, molt acollidores, més semblants a un poble que a una ciutat. I alhora, m'ha servit per connectar més amb els meus companys i practicar el meu anglés. Tot beneficis!
Vos deixe algunes fotos:

MEDINA







 LA VALETTA









4 comentaris:

  1. Quina passada!! que fotos mes xules. A seguir gaudint de l'experiència Teresa!!! Ah!!! i moltissimes felicitats pel teu aniversari!!!!

    ResponElimina
  2. Hola Teresa, que bé aprendre jugant!. M'alegren les teues paraules i molt boniques les fotos. Un abraç.
    C Masiá.

    ResponElimina
  3. Teresa, quantes coses xules ens vas a tindre que contar. Disfruta i apren molt.

    ResponElimina
  4. Que manera més xula de coneixer les ciutats, amb xocs d'orientació, en lo que a mi m'agraden...

    ResponElimina