diumenge, 27 de maig del 2018

Cap de setmana cultural pels països escandinaus

Bona nit a tots i totes!
Durant aquest cap de setmana he pogut aprofitar per conèixer millor el país on estic vivint. El dissabte al mati vaig viatjar a Copenhage, la capital danesa, on vaig tindre el plaer de gaudir de les celebracions pel 50 aniversari del seu príncep Frederik.

També vaig aprofitar per fer un tour en vaixell pels canals la ciutat.


Després vaig visitar el monument més conegut del país, la famosa sirenita, homenatge al personatge més famós del escriptor danés Hans Christian Andersen; conegut també per altres contes com Pulgarcita, La princesa y el guisante, El patito feo, El soldadito de plomo...



Finalment em vaig dirigir al país veí, Suècia. Per arribar a Malmö vaig creuar el mar Bàltic a través del pont més llarg d'Europa, el pont d'Oresund, que fa una llargària de 7.845m.

En aquesta ciutat sueca podem trobar l'edifici Turning Torso del emblemàtic arquitecte valencià Santiago Calatrava. 


Per finalitzar el cap de setmana he tornat a casa amb el ferri que uneix les illes d'Odense i Sonderborg.


Demà tornaré a l'ecola Nydam i de vesprada vos informaré d'allò més interesant.


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada